Wypełnij formularz
i otrzymaj dostęp do wielu specjalistów

Lekarzom telemedycyna umożliwia analizę wielu danych, przesyłanie między sobą wyników badań, kontrolowanie reakcji pacjentów na leki oraz dostęp do zintegrowanych informacji o procesie leczenia.

Ponadto, telemedycyna doskonale sprawdza się w kontynuacji leczenia. Lekarz ma możliwość przeprowadzenia wywiadu przez telefon, wystawienia zwolnienia czy recepty w formie elektronicznej.

Zainwestuj w swoje zdrowie i kup pakiet pozwalający na skorzystanie z opieki doświadczonych lekarzy.

Pakiet STANDARD PLUS

Twój Zdalny Lekarz
372 12 miesięcy
  • internista, kardiolog, pediatra, ortopeda, ginekolog, dermatolog
  • 5 konsultacji medycznych w miesiącu
  • wizyty stacjonarne nie częściej niż 1 na 3 miesiące (w ramach specjalizacji: Internista, pediatra)
  • 3 wybrane badania laboratoryjne 1 raz na każde 3 miesiące trwania umowy: odczyn Biernackiego, morfologia, glukoza z krwi, cholesterol LDL bezpośredni zmierzony, cholesterol HDL w surowicy, cholesterol całkowity

Jak to działa?

Dlaczego warto korzystać
z telemedycyny od OTOMedo?

Dołącz
do społeczności
zadowolonych
pacjentów

Odpowiadamy na
najczęściej zadawane pytania!

Pakiet BASIC

  • internista
  • 3 konsultacje medyczne w miesiącu
  • brak wizyt stacjonarnych w pakiecie
  • 15% zniżki na całą diagnostykę laboratoryjną w sieci ALAB na skierowania z konsultacji telemedycznych.

 

Pakiet STANDARD PLUS

  • internista, kardiolog, pediatra, ortopeda, ginekolog, dermatolog
  • 5 konsultacji medycznych w miesiącu
  • wizyty stacjonarne nie częściej niż 1 na 3 miesiące (w ramach specjalizacji: internista, pediatra)
  • 3 wybrane badania 1 raz na każde 3 miesiące trwania umowy,  Odczyn Biernackiego,  Morfologia,  Glukoza z krwi, Cholesterol LDL bezpośredni zmierzony Cholesterol HDL w surowicy, Cholesterol całkowity.

Dla klientów indywidualnych oraz partnerów biznesowych.
Osób, które chcą zadbać o swoje zdrowie i zaoszczędzić czas oraz na bieżąco konsultować ze specjalistami wszelkie pytania i wątpliwości.

Krok 1: Wypełnij formularz podając wszystkie swoje dane, wyślij wniosek i poczekaj na SMS oraz e-maila.

Krok 2:  Po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem, opłać wybrany pakiet za pośrednictwem załączonego linku płatności.

Umowa o zawarcie Usługi zostaje zawarta w chwili:

  1. Wypełnienia formularza.
  2. Akceptacji zgód otrzymanych SMSem.
  3. Odebrania e-maila potwierdzającego zawarcie umowy wraz linkiem do płatności.
  4. Dokonania opłaty.

Umowa zostaje zawarta na 12 miesięcy.

Ważność pakietu można sprawdzić po zalogowaniu się w Panelu klienta.

  • Zadzwoń na infolinię (od pon do pt w godz.od 8.00 do 20.00), numer znajduje się na certyfikacie.
  • Ustal szczegóły konsultacji telemedycznej, wybierz lekarza, termin i formę kontaktu.
  • Otrzymasz e-mail i SMS-a z potwierdzeniem, a na 10 minut przed jej rozpoczęciem SMS-a z przypomnieniem o zbliżającej się e-konsultacji. 
  •  Czekaj na e-konsultacje w wybranej przez siebie formie o umówionej porze. 

Warunkiem skorzystania z telemedycyny jest posiadanie telefonu lub komputera i łącza internetowego.

W zależności od wybranego przez Ciebie sposobu kontaktu, konsultacja odbędzie się telefonicznie, na czacie lub wideo. Postępuj zgodnie z otrzymanymi instrukcjami.

Większość schorzeń i dolegliwości skonsultujesz zdalnie, ale są też takie, w których potrzebna jest wizyta w placówce.

Tak, jest taka możliwość. Decyduje o tym lekarz. Jeśli masz dokumenty potwierdzające przyjmowanie leków na które chcesz uzyskać e-receptę załącz je do konsultacji przed rozpoczęciem wizyty na swoim Koncie pacjenta.

To zależy od potrzeb pacjenta, zwykle około 15 minut.

Zaloguj się na Indywidualne Konto Klienta, anuluj swoją e-konsultację i umów kolejną lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Pacjent zobowiązany jest odwołać zamówioną Usługę E-Konsultacji najpóźniej 24h przed jej planowanym rozpoczęciem.

Do bezpiecznego przechowywania porad, wyników badań oraz do wglądu do odbytych i przyszłych konsultacji.

Zaloguj się używając e-mail oraz hasła.

Należy zalogować się na Konto Pacjenta i wybrać zakładkę “konsultacje”, tam odszukać konsultację, do której chce się dodać swoje dokumenty, następnie kliknąć “Załącz plik” i wskazać odpowiednie pliki z dysku.

Jeśli masz dodatkowe pytania w zakresie usługi lub przebiegu konsultacji z lekarzem skontaktuj się  z naszymi konsultantami pod numerem podanym w certyfikacie w dni robocze w godz 8:00-20.00.

TechnologyAMD Sp. z o.o. ul. Tomasza Zana 11A 20-601 Lublin

© TechnologyAMD Sp. z o.o. 2022-2023